torsdag 16. april 2009

Gjør porten vid


Det er utrolig herlig utevær for tiden, og heldigvis har jeg så mange prosjekter på gang for øyeblikket at det er bare å velge og vrake blant spennede aktiviteter tilpasset vær og føreforhold. Rett og slett et luksusproblem! Dette prosjektet angret jeg på at jeg hadde begynt på etter at jeg hadde brukt to kvelder på det, men halvveis gikk det over, og nå er jeg glad at jeg gjorde det for nå er jeg snart ferdig! Dette betyr trygghet for ungene, fint for de som synes det, svette og et par erfaringer rikere for meg. Det er vel det som kalles vinn-vinn?

Når det kommer lys oppå, port i mellom og hvit stakitt på sidene er det bare vollgraven som mangler:)









2 kommentarer:

  1. Mamma: Er det ikkje sement i mellom steinane?
    Marie: Det va skikkelig mange flate steina tett oppå kvarandre!
    Nils Ingar: I alle daga, ingen støp? er han ikkje sønn til Bjørn da?
    Marianne: ...som bruka støp på alt

    SvarSlett
  2. Joda, det er limt godt med steinlim imellom:)
    men det er litt av poenget at den ikkje skal visast. Vi køyrer klassisk stil, og da går det ikkje an å klatte sement overalt:)

    SvarSlett