onsdag 17. februar 2010

Kvalitet

Jeg må få vie et innlegg til to av tingene i mitt liv som har satt standarden for hva en kan forvente seg av produkter som tar mål av seg til å være kvalitets-greier.
Nemlig en bil,


og et par sko..


Volvo 240 '77 mod og Garmont fjell-joggesko. Bedre produkter skal man lete lenge etter, iallefall en mer fornøyd mann enn meg.. Volvoen er to år eldre enn meg, og vi er begge fortsatt i vår beste alder!
Skoene ble kjøpt i august 2002, og jeg bommer ikke mye hvis jeg sier at de har blitt brukt i gjennomsnitt ca 4-5 dager i uka siden jeg kjøpte de, det er omtrent 1500 dager med fjellturer, jobbing i spiker og grus og utallige andre turer rundt omrking. Hvis en vil at skoene skal vare lenge er det lurt å løse lissene når en tar de av, og knytte ordentlig når en tar de på..

 
 Noen golfere i området tror at alle hull gjelder..



Gaffa-teip i hælen økte levetiden til disse skoene minst et helt år :-) 
Forøvrig så har vi byttet ut layout på bloggen til et litt bredere og lysere format, vi er klare for vår!

2 kommentarer:

  1. Utruleg at dei skoa funka fortsatt, du hadde dei vel allerede medan du gjekk på Solborg?! :)
    -Marie

    SvarSlett
  2. Veldig bra Martin:), skoene og bilen er litt på Buvang-vis.

    SvarSlett