tirsdag 17. mars 2009

Vi dilter etter

Det er veldig kjekt å lese og se bloggene til Marieognilsingar, Sivert, Aastaogsigmund! Vi bor langt fra hverandre og treffes sjelden og dette grensesnittet er jo en fin kontaktflate:)

Vi dilter derfor etter og forteller litt om hva vi pønsker på i livet:-)
Og hva er vel bedre enn å starte med et nyforelska bilde fra de søte ungdommens år?

Filip og Miriam gjør nye sprell hver dag, her en dag var vi på nuten og undersøkte hva vi kan bruke stein til, og sjekket hvor tunge steiner vi klarte å løfte. Det er jammen ikke lett å bære en diger stein og i tillegg gå opp en bratt bakke! Miriam sleit mest med å holde lua fra øynene, men hun klager ikke for det:)




1 kommentar:

  1. Kjære dåkke! Herlige bilder ;-) Eg (Åsta) humrar når eg ser bildet med den tydelige auraen av love in the air på!
    Dåkke får beskjed når Hovde-avleggar nr.5 e ute! I dag er eg fire dagar over termin, kanskje den bestemmer seg for å komme i dag..?Eller om 13 dagar.. hehe... Eg har det veldig bra mens eg ventar, bakar og gjer masse forskjellig. Det er velsigna!! Vi har lyst å komme på besøk i vår/sommar forresten!
    Klem fra oss to, snart tre..

    SvarSlett